لیگ برتر والیبال| تداوم صدرنشینی شاگردان عطایی و باخت شهداب/ پیروزی پیکان در شب شکست سایپا + جدول

18:28 - 11 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۹۶۴۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
هفته هشتم لیگ برتر والیبال با تداوم صدرنشینی لبنیات هراز آمل و پیروزی پیکان به اتمام رسید.

خبرگزاری میزان - هفته هفتم لیگ برتر والیبال از ساعت 16 امروز(چهارشنبه) با برگزاری 7 دیدار همزمان در شهرهای تهران، گرگان، اردکان، سیرجان، رشت، مریوان و مشهد به اتمام رسید که در حساس‌ترین دیدارها و در نبردی موسوم به ال‌کلاسیکوی والیبال ایران تیم پیکان تهران موفق شد با نتیجه 3 بر یک از سد شهرداری ارومیه انتهای جدولی بگذرد تا خودروسازان پایتخت با کسب پنجمین برد خود و با توجه به باخت فولاد سیرجان به رده دوم صعود کنند. شهرداری ارومیه هم با با یک برد و 2 امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

در مهمترین دیدار تیم لبنیات هراز آمل موفق شد در ادامه نوار پیروزی‌های خود با حساب 3 بر صفر از سد میزبان خود تیم فولاد سیرجان ایرانیان بگذرد تا شاگردان بهروز عطایی با 7 پیروزی جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کنند. سیرجانی‌ها هم با با قبول دومین باخت متوالی خود به رده سوم سقوط کردند.

در سایر بازی‌ها و در دری گلستانی‌ها تیم پاس گرگان با حساب 3 بر صفر شهرداری گنبد را شکست داد و تا جایگاه پنجم بالا آمد. شهداب یزد، مدافع عنوان قهرمانی هم در ادامه روند پر نوسان خود در با نتیجه 3 بر یک مغلوب میزبانش تیم راهیاب ملل مریوان شد.

یاران سید محمد موسوی در تیم نیان الکترونیک خراسان با نتیجه 3 بر صفر سایپا را مغلوب کرد و در دیداری ماراتن‌کونه تیم ایفاسرام اردکان در خانه و با نتیجه 3 بر 2 از گیتی پسند اصفهان شکست خورد تا شاگردان آرمات تا رده یازدهم جدول پایین بیایند.

*نتایج دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر والیبال به ترتیب زیر است:

پاس گرگان 3 – شهرداری گنبد صفر

پیکان تهران 3 – شهرداری ارومیه یک

ایفاسرام اردکان 2 – گیتی پسند اصفهان 3

فولاد سیرجان ایرانیان صفر – لبنیات هزار آمل 3

هورسان رامسر 3 – مس رفسنجان صفر

راه‌یاب ملل مریوان 3 – شهداب یزد یک

نیان الکترونیک خراسان 3 – سایپا تهران صفر

*جدول لیگ برتر والیبال در پایان هفته هفتم:

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *